۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۸

چربی دور شکم و پهلو را با این حرکت آب کنید!

اردیبهشت ۹, ۱۳۹۸ ۰ دیدگاه

چربی دور شکم و پهلو را با این حرکت آب کنید!

چربی دور شکم و پهلو یکی از مزاحمان اصلی داشتن اندامی متناسب و زیبا است که آب کردن ان کمی مشکل است. شما هم اگر به دنبال راهی برای آب کردن چربی دور شکم و پهلو هستید، حتما حرکت پل معکوس را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

آب کردن چربی دور شکم و پهلو با حرکت پل معکوس

با این حرکت که همه جا هم می توانید انجامش دهید، کمر خود را کوچک کنید.

نحوه اجرا حرکت پل معکوس برای آب کردن چربی دور شکم و پهلو

– به پشت دراز بکشید و زانوی چپ خود را خم کنید. کف پای چپ را صاف روی زمین قرار دهید و پای راست خود را به طرف سقف بالا ببرید. دست چپ را صاف کنید و به طرف بالا بیاورید و دست راست را پایین و در کنار خود قرار دهید.

– بدون حرکت دادن باسن یا شانه، پایی را که بالاست به سمت راست و دستی را که بالاست، به سمت چپ باز کنید.

حالا روی عضلات شکم خود تمرکز کنید و دست و پای خود را سرجای قبلی برگردانید. این حرکت را ۱۲-۱۰ بار انجام دهید، سپس جهت ها را عوض کنید و دوباره انجامش دهید.

– پروتئین ها

مصرف پروتئین ها به لاغری کمر کمک می کند به همین علت در سال های اخیر رژیم پروتئین مرسوم شده اگرچه برخی ها مخالف هستند و نباید خیلی در مصرف پروتئین های حیوانی افراط کرد که روی عملکرد کلیه ها و کبد تاثیر بگذارد بنابراین باید تخم مرغ، ماهی، سبزیجات، بنشن، مغز ها، قارچ ها و آووکادو بیشتر مصرف کنیم.

– کاهش مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده

امروزه کربوهیدرات های تصفیه شده پاستا، پیتزا، نان و کلوچه ها آمار مصرف زیادی دارد غذاهای بدون فیبر و فرآوری شده باعث نفخ ، یبوست و چاقی می شود بنابراین باید مصرف کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کم کنیم.

– کاهش مصرف الکل و قند:

دو فاکتور مانع کاهش وزن ، قند و الکل است اگر مصرف این دو را به طور جدی محدود کنیم بدون تغییرات خاصی بهبود میابید مخصوصا اگر روزانه مصرف می کرده اید.

– مصرف بیشتر سبزیجات:

برای تعادل و سم زدایی بدن سبزیجات را فراموش نکنید چه پخته و چه خام آن را مصرف کنید؛ البته دقت داشته باشدی که بعضی از آنها فروکتوز بالایی دارد و مانع کاهش وزن میشود.